موج سوم

Persian (Iran Islamic)English (United Kingdom)
خانه اخبار اخبار ایران روزنامه اطلاعات: گلوگاه‌های اقتصاد دانش‌بنیان

روزانه

معرفی پک آموزشی ابرنت‌ورکر

آیا می‌تونید بازاریابی شبکه‌ای رو بدون اشاره به درآمدهای مادیش و بدون اشاره به موضوع حذف واسطه‌ها و رسوندن مستقیم محصول به دست مصرف‌کننده هست، تعریف کنید؟
آیا با بزرگ شدن مجموعتون، ریزشش زیاد میشه؟ آیا از لحظه به لحظه بازاریابی شبکه‌ای لذت می‌برید یا آیا ناراضی هستین و آیا در مجموعتون نارضایتی و موج منفی وجود داره؟

< کلیپ معرفی پک آموزشی ابـرنـتـورکــر >
< دریافت نرم‌افزار اندروید >
< اطلاعات بیشتر >

به وب‌سایت موج سوم خوش آمدید

این وب‌سایت٫ سایت شخصی مهراب صدوقیانزاده می‌باشد.

هدف ما ترویج فرهنگ صحیح بازاریابی شبکه‌ای٫ از طریق تشخیص جایگاه آن در دنیای کنونی و شناخت پتانسیلهای آن٫ برای عبور از دروازه های جهان فردا است.

برای دریافت دروس رایگان آموزشی، اخبار و رویدادهای مهم، اینجا عضو شوید...

لطفا با به اشتراک گذاشتن مطالب و لینک‌های این وب‌سایت٫ همچنین با رای دادن و نوشتن نظراتتان راجع به مقاله‌های این سایت٫ ما را برای رسیدن به هدفمان یاری نمایید.

شاخص های سال ۲۰۱۷



امار فروش ۱۰۰ شرکت دارای بیشترین فروش در صنعت بازاریابی شبکه‌ای در سال ۲۰۱۶ که توسط DirectSellingNews در سال ۲۰۱۷ منتشر شده است. .

فروشگاه اینترنتی موج سوم



فروشگاه اینترنتی موج سوم، جهت دسترسی آسان، مطمئن و سریع به دانش موجود، در زمینه‌ی بازاریابی شبکه‌ای، تاسیس شده است.
محصول اصلی این فروشگاه، خدمات آموزشی، شامل کتاب‌ها و محصولات صوتی و تصویری مختلف، یا در زمینه‌ی بازاریابی شبکه‌ای به صورت تخصصی و یا محصولات مرتبط به این صنعت می‌باشد.

آدرس فروشگاه:

http://shop.3wv.ir

معرفی کتاب جایگاه بازاریابی شبکه‌ای در عصر الكترونيك

در اين كتاب با نگاهی ژرف، از نظر علمی، دلايل ظهور و گسترش پديده‌ء بازاريابی شبکه‌ای، جايگاه آن نسبت به تجارت‌های ديگر و ارتباط كيفی آن با دنيای پيرامون، بررسی شده است. به اين منظور، فصل مشترک مهمترين قوانين حاكم بر تجارتهای مدرن و بازاریابی شبکه‌ای طرح و بررسی شده‌اند. همچنين، برخی از مزايای صنعت بازاريابی شبکه‌ای، در بُعد کلان و در سطح ملی، همانند مبارزه با استعمار مدرن، ايجاد بستر فرهنگی مورد نياز جهت رواج روحيه‌ء كارآفرينی و ايجاد اتحاد در سطح ملی، طرح و بررسی می‌گردند.
...ادامه مطلب

لینک تهیه‌ء کتاب:

فروشگاه اینترنتی موج سوم



تصویری: بحث فقهی شرکتهای هرمی

تصویری: شرکتهای هرمی٫ شبهه هرمی و بازاریابی شبکه‌ای

تصویری: چهارچوبهای صحیح بازاریابی شبکه‌ای


                                                                                                                                                                                           
بازدیدها: 4579 گلوگاه‌های اقتصاد دانش‌بنیان مشاهده در قالب پی دی اف چاپ
میانگین امتیار کاربران: / 1
ضعیفعالی 
پنجشنبه ، 10 ارديبهشت 1394 ، 00:00

اين روزها اقتصاد دانش بنيان، بسيار مورد توجه توليدکنندگان، رسانه‌ها و مردم قرار گرفته است.
اما به نظر مي‌رسد که چند عامل از اصلي‌ترين مؤلفه‌هاي اقتصاد دانش بنيان و شايد مهم‌ترين مؤلفه‌هاي آن، مورد کم توجهي قرار گرفته‌است. نظام فروش دانش بنيان، مقوله‌ايست که در صورت نپرداخته شدن به آن، همچون گلوگاهي، بازده اقتصاد دانش بنيان را به شدت کاهش خواهد داد.
همچنين گسترش توليدات و کسب و کارهاي کوچک خانوادگي، شيوه‌ايست که زادة انتقال «دانايي» از بالا به پايين، يعني از سطح شرکت‌ها به سطح مردم مي‌باشد، و بي‌توجهي به آن، باعث هرز رفتن پتانسيل‌هاي موجود در اين زمينه خواهد شد. همچنين گسترش توليدات و کسب و کارهاي کوچک خانوادگي، شيوه‌ايست که زادة انتقال «دانايي» از بالا به پايين، يعني از سطح شرکت‌ها به سطح مردم مي‌باشد، و بي‌توجهي به آن، باعث هرز رفتن پتانسيل‌هاي موجود در اين زمينه خواهد شد.
اقتصاد دانش بنيان، اقتصادي است که با استفاده از ايده‌آل‌ترين فرم «قدرت»، يعني «دانايي»، در نظام توليد ثروت، تحول ايجاد مي‌کند. به اين معني که با استفاده از «دانايي»، تکنولوژي و کيفيت توليدات را بالا برده و قيمت تمام شدة محصولات را کاهش مي‌دهد. به زبان ساده، يک واحد توليدي که دانايي را به خدمت مي‌گيرد‌، مي‌تواند با همان ميزان سرماية سال قبل خود، امسال محصولات بيشتري توليد کند. بنابراين، ميزان بهره‌وري يک واحد توليدي، به ميزان «دانايي» آن بستگي دارد نه به حجم سرماية مادي آن. اما اين واحد توليدي، اگر نتواند مدل‌هاي نوين بازاريابي، توزيع و فروش را به خدمت بگيرد، استعداد زيادي در فروش محصولاتش نخواهد داشت. امروزه عنصر «دانايي»، وارد قلمروهاي بازاريابي، توزيع و فروش هم شده است و بنابراين روش‌هاي نوين بازاريابي و فروش، مبتني بر انتقال «دانايي» به وجود آمده‌اند. در اين‌جا به دو مورد اشاره مي‌کنيم:
امروزه محصولي شانس بيشتري براي فروش دارد که اطلاعات مربوط به آن، از طريق يک سيستم توزيع و فروش دانش بنيان، به صورت کامل‌تري به مشتري منتقل شود. بسياري از محصولات غير صنعتي و مصرفي، خواص و توانايي‌هايي دارند که اگر خريدار از آن‌ها مطلع نشود، فايده‌اي نخواهند داشت. به عنوان نمونه، يک ماشين لباس‌شويي را در نظر بگيريد که علاوه بر شستشو، قابليت‌هاي خشک کردن لباس‌ها، خوشبو کردن، ضد عفوني کردن و تثبيت رنگ لباس‌ها را هم دارد. در مقابل، ماشين لباس‌شويي ديگري را در نظر بگيريد که فقط قابليت خشک کردن لباس‌ها را دارد. حتي اگر ماشين لباس‌شويي اولي، به دليل استفاده از «دانايي»، از دومي ارزان‌تر و کيفيت آن هم بهتر باشد، کافيست تا مشتري، اطلاعات مربوط به آن را يا به عمد يا به سهو، از فروشنده دريافت نکند، يا اينکه فروشنده به هر دليلي، ماشين لباس‌شويي دومي را به خريدار پيشنهاد كند. در اين حالت، به اين دليل که اطلاعات مربوط به ماشين لباس‌شويي اول، به درستي به مشتري منتقل نشده است، شانس فروش خود را از دست مي‌دهد. اين مثال نمادين در مورد محصولات خوراکي، آرايشي و بهداشتي هم کاملاً صادق است. ‏
به عنوان نمونة دوم، ورود مشتري به چرخة توليد يا شروع چرخة توليد از مشتري، مفهومي است که به توليد «دانايي» توسط مشتري و ايجاد يک جريان دو طرفة «دانايي»، بين مشتري و توليدکننده، اشاره مي‌‌كند. يک واحد اقتصادي مدرن و دانش بنيان، اين امکان را به مشتري‌هاي خود مي‌دهد که بتوانند بدون واسطه، بازخوردها شامل انتقادها، خواسته‌ها، طرح‌ها، نظرات و پيشنهادات خود را در اختيار آن‌قرار دهند. به زبان ديگر، در يک واحد اقتصادي دانش بنيان، چرخة توليد از نيازهاي مشتري آغاز مي‌شود، نه از تيم فروش و نه از تيم تحقيق و توسعه. به اين معني که امروزه اين واحدهاي اقتصادي، قبل از هر چيز، نيازها و خواسته‌هاي مشتري‌هاي خود را به کمک تکنولوژي و از روش‌هاي مختلف، استخراج کرده، مورد مطالعه قرار داده و بر اساس آن محصولات خود را در حجم مورد نياز بازار توليد مي‌کنند. زيرا تنها از اين روش است که يک واحد اقتصادي، مي‌تواند به نقشة ذهن مشتري‌هاي خود دسترسي پيدا كرده و نيازها و خواسته‌هاي آن‌ها را استخراج كند. اولين «دانايي» که يک شرکت دانش بنيان از ورود مشتري، به چرخة توليد خود کسب مي‌کند، تنوع نيازها و درخواست‌هاي مشتري‌هاست. به اين معني که به دليل تنوع طلبي نسل جديد، توليد انبوه و استاندارد، خواهان زيادي نداشته و مشتري‌ها، خواهان کالاهاي سفارشي در اشکال مختلف و تعداد محدود هستند.


تاریخ خبر: شمارهء ۲۶۱۴۵، پنج شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

لینک خبر: گلوگاه‌های اقتصاد دانش‌بنیان

 

آمـار

امروز:39
دیروز:380
این ماه:6224
ماه قبل:4431
امسال:10655
مجموع:151049
بیشترین مراجعه در روز:683
بیشترین مراجعه در ماه:9856

آمار کشوری

: آمار 10 کشور اول
  (7293) آمریکا %81.3 آمریکا flag
  (430) روسیه %4.8 روسیه flag
  (185) ‬سوئیس %2.1 ‬سوئیس flag
  (181) اروپا %2.0 اروپا flag
  (154) انگلستان %1.7 انگلستان flag
  (97) کانادا %1.1 کانادا flag
  (90) آلمان %1.0 آلمان flag
  (87) کره جنوبی %<1.0 کره جنوبی flag
  (83) Poland %<1.0 Poland flag
  (67) ایران %<1.0 ایران flag
در کل 8966 بازدید از 50 کشور

مشخصات شما

United States

Unknown Bot
شما IP: 54.226.55.151
Ahadesign تقویت شده توسط Joomla! کلیهء حقوق متعلق به موج سوم ثبت شده در ۱۳۸۹ | شرایط استفاده | حفظ حریم خصوصی