موج سوم

Persian (Iran Islamic)English (United Kingdom)
خانه مستندات قوانین معیارهای بازاریابی شبکه ای

روزانه

معرفی پک آموزشی ابرنت‌ورکر

آیا می‌تونید بازاریابی شبکه‌ای رو بدون اشاره به درآمدهای مادیش و بدون اشاره به موضوع حذف واسطه‌ها و رسوندن مستقیم محصول به دست مصرف‌کننده هست، تعریف کنید؟
آیا با بزرگ شدن مجموعتون، ریزشش زیاد میشه؟ آیا از لحظه به لحظه بازاریابی شبکه‌ای لذت می‌برید یا آیا ناراضی هستین و آیا در مجموعتون نارضایتی و موج منفی وجود داره؟

< کلیپ معرفی پک آموزشی ابـرنـتـورکــر >
< دریافت نرم‌افزار اندروید >
< اطلاعات بیشتر >

به وب‌سایت موج سوم خوش آمدید

این وب‌سایت٫ سایت شخصی مهراب صدوقیانزاده می‌باشد.

هدف ما ترویج فرهنگ صحیح بازاریابی شبکه‌ای٫ از طریق تشخیص جایگاه آن در دنیای کنونی و شناخت پتانسیلهای آن٫ برای عبور از دروازه های جهان فردا است.

برای دریافت دروس رایگان آموزشی، اخبار و رویدادهای مهم، اینجا عضو شوید...

لطفا با به اشتراک گذاشتن مطالب و لینک‌های این وب‌سایت٫ همچنین با رای دادن و نوشتن نظراتتان راجع به مقاله‌های این سایت٫ ما را برای رسیدن به هدفمان یاری نمایید.

شاخص های سال ۲۰۱۷



امار فروش ۱۰۰ شرکت دارای بیشترین فروش در صنعت بازاریابی شبکه‌ای در سال ۲۰۱۶ که توسط DirectSellingNews در سال ۲۰۱۷ منتشر شده است. .

فروشگاه اینترنتی موج سوم



فروشگاه اینترنتی موج سوم، جهت دسترسی آسان، مطمئن و سریع به دانش موجود، در زمینه‌ی بازاریابی شبکه‌ای، تاسیس شده است.
محصول اصلی این فروشگاه، خدمات آموزشی، شامل کتاب‌ها و محصولات صوتی و تصویری مختلف، یا در زمینه‌ی بازاریابی شبکه‌ای به صورت تخصصی و یا محصولات مرتبط به این صنعت می‌باشد.

آدرس فروشگاه:

http://shop.3wv.ir

معرفی کتاب جایگاه بازاریابی شبکه‌ای در عصر الكترونيك

در اين كتاب با نگاهی ژرف، از نظر علمی، دلايل ظهور و گسترش پديده‌ء بازاريابی شبکه‌ای، جايگاه آن نسبت به تجارت‌های ديگر و ارتباط كيفی آن با دنيای پيرامون، بررسی شده است. به اين منظور، فصل مشترک مهمترين قوانين حاكم بر تجارتهای مدرن و بازاریابی شبکه‌ای طرح و بررسی شده‌اند. همچنين، برخی از مزايای صنعت بازاريابی شبکه‌ای، در بُعد کلان و در سطح ملی، همانند مبارزه با استعمار مدرن، ايجاد بستر فرهنگی مورد نياز جهت رواج روحيه‌ء كارآفرينی و ايجاد اتحاد در سطح ملی، طرح و بررسی می‌گردند.
...ادامه مطلب

لینک تهیه‌ء کتاب:

فروشگاه اینترنتی موج سوم



تصویری: بحث فقهی شرکتهای هرمی

تصویری: شرکتهای هرمی٫ شبهه هرمی و بازاریابی شبکه‌ای

تصویری: چهارچوبهای صحیح بازاریابی شبکه‌ای


                                                                                                                                                                                           
بازدیدها: 8053 معیارهای بازاریابی شبکه ای مشاهده در قالب پی دی اف چاپ
میانگین امتیار کاربران: / 3
ضعیفعالی 
جمعه ، 18 آذر 1390 ، 17:57

‌ معیارهای بررسی طرح های بازاریابی شبکه ای

تعریف مفاهیم:
· متقاضی عبارت است از شرکت درخواست کننده مجوز بازاریابی شبکه ای
· منظور از کالا در اینجا عبارت است از کالا که توسط متقاضی عرضه می گردد.

معیارهای فعالیت شرکت های بازاریابی شبکه ای

۱. کالای ارائه شده توسط متقاضی باید طبق قوانین دولت جمهوری اسلامی ایران مجوز فروش داشته باشد.

۲. کالای ارائه توسط متقاضی نباید مشمول منع تبلیغات عمومی طبق قوانین دولت جمهوری اسلامی ایران باشد.

۳. کالای ارائه شده توسط متقاضی باید در بازار غیر شبکه ای هم موجود باشد.

۴. در طرح بازاریابی شبکه ای متقاضی نباید خرید اجباری به هر عنوان برای بازاریاب وجود داشته باشد.

۵. در طرح بازاریابی نباید دریافت حق عضویت به هر عنوان وجود داشته باشد.

۶. در طرح بازاریابی نباید حق بازاریابی بر اساس عضوگیری از افراد جدید پرداخت شود و فقط باید بر اساس فروش کالا، حق بازاریابی پرداخت شود.

۷. در طرح بازاریابی پیشنهادی توسط متقاضی، مجموع حق بازاریابی دریافت شده بابت فروش کالا توسط زیر مجموعه یک بازاریاب، نباید بیشتر از حق بازاریابی فروش مستقیم همان حجم کالا توسط همان فرد باشد.

۸. هرگونه تراکنش مالی می بایست از طریق حساب های قانونی متقاضی در شبکه بانکی کشور صورت پذیرد.

۹. در طرح بازاریابی پیشنهادی توسط متقاضی ارائه هر گونه گزارش مالی به بازاریاب ها می بایست مؤخر بر انجام عملیات بانکی و با درج کد رهگیری تراکنش در سیستم بانکی کشور صورت پذیرد.

۱۰. در طرح بازاریابی ، نحوه پرداخت هرگونه وجه به بازاریاب باید به صورت شفاف ارائه گردد.

۱۱. طرح بازاریابی پیشنهادی در صورت تصویب باید دقیقاً به شکل مصوب اجرا و به شیوه های مختلف ( به عنوان مثال، در سایت متقاضی) به همگان اعلام شود.

۱۲. در طرح بازاریابی پیشنهادی توسط متقاضی باید فرآیند، شرایط و ابزار توزیع، عودت، تبلیغ، آموزش و اطلاع رسانی کالا به صورت شفاف ارائه گردد.

۱۳. در طرح بازاریابی بستر لازم جهت ارائه اطلاعات هر بازاریاب در سایت متقاضی باید پیش بینی گردد.

۱۴. مسئولیت حفظ اطلاعات شخصی بازاریاب ها و مشتریان بر عهده متقاضی بوده و متقاضی باید تمهیدات لازم در این خصوص را اتخاذ نماید.

۱۵. در طرح بازاریابی پیشنهادی توسط متقاضی باید بازار هدف عرضه کالا به طور شفاف مشخص گردد.

۱۶. مجموع حق بازاریابی پرداخت شده به بازاریاب ها در طرح درآمدزایی می بایست حداکثر ۳۰ درصد قیمت عرضه کالا باشد.

۱۷. پرداخت پورسانت یا حق بازاریابی نباید به موضوع یا هر پیش شرط دیگری مشروط گردد.



منبع وب سایت معاونت توسعه و بازرگانی داخلی٬ مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران

 

آمـار

امروز:39
دیروز:380
این ماه:6224
ماه قبل:4431
امسال:10655
مجموع:151049
بیشترین مراجعه در روز:683
بیشترین مراجعه در ماه:9856

آمار کشوری

: آمار 10 کشور اول
  (7292) آمریکا %81.3 آمریکا flag
  (430) روسیه %4.8 روسیه flag
  (185) ‬سوئیس %2.1 ‬سوئیس flag
  (181) اروپا %2.0 اروپا flag
  (154) انگلستان %1.7 انگلستان flag
  (97) کانادا %1.1 کانادا flag
  (90) آلمان %1.0 آلمان flag
  (87) کره جنوبی %<1.0 کره جنوبی flag
  (83) Poland %<1.0 Poland flag
  (67) ایران %<1.0 ایران flag
در کل 8965 بازدید از 50 کشور

مشخصات شما

United States

Unknown Bot
شما IP: 54.226.55.151
Ahadesign تقویت شده توسط Joomla! کلیهء حقوق متعلق به موج سوم ثبت شده در ۱۳۸۹ | شرایط استفاده | حفظ حریم خصوصی