موج سوم

Persian (Iran Islamic)English (United Kingdom)
خانه مستندات مقاله‌ها شرکت هرمی کیو نت ارسال محصولات به روش کوئستی

روزانه

معرفی پک آموزشی ابرنت‌ورکر

آیا می‌تونید بازاریابی شبکه‌ای رو بدون اشاره به درآمدهای مادیش و بدون اشاره به موضوع حذف واسطه‌ها و رسوندن مستقیم محصول به دست مصرف‌کننده هست، تعریف کنید؟
آیا با بزرگ شدن مجموعتون، ریزشش زیاد میشه؟ آیا از لحظه به لحظه بازاریابی شبکه‌ای لذت می‌برید یا آیا ناراضی هستین و آیا در مجموعتون نارضایتی و موج منفی وجود داره؟

< کلیپ معرفی پک آموزشی ابـرنـتـورکــر >
< دریافت نرم‌افزار اندروید >
< اطلاعات بیشتر >

به وب‌سایت موج سوم خوش آمدید

این وب‌سایت٫ سایت شخصی مهراب صدوقیانزاده می‌باشد.

هدف ما ترویج فرهنگ صحیح بازاریابی شبکه‌ای٫ از طریق تشخیص جایگاه آن در دنیای کنونی و شناخت پتانسیلهای آن٫ برای عبور از دروازه های جهان فردا است.

برای دریافت دروس رایگان آموزشی، اخبار و رویدادهای مهم، اینجا عضو شوید...

لطفا با به اشتراک گذاشتن مطالب و لینک‌های این وب‌سایت٫ همچنین با رای دادن و نوشتن نظراتتان راجع به مقاله‌های این سایت٫ ما را برای رسیدن به هدفمان یاری نمایید.

شاخص های سال ۲۰۱۷



امار فروش ۱۰۰ شرکت دارای بیشترین فروش در صنعت بازاریابی شبکه‌ای در سال ۲۰۱۶ که توسط DirectSellingNews در سال ۲۰۱۷ منتشر شده است. .

فروشگاه اینترنتی موج سوم



فروشگاه اینترنتی موج سوم، جهت دسترسی آسان، مطمئن و سریع به دانش موجود، در زمینه‌ی بازاریابی شبکه‌ای، تاسیس شده است.
محصول اصلی این فروشگاه، خدمات آموزشی، شامل کتاب‌ها و محصولات صوتی و تصویری مختلف، یا در زمینه‌ی بازاریابی شبکه‌ای به صورت تخصصی و یا محصولات مرتبط به این صنعت می‌باشد.

آدرس فروشگاه:

http://shop.3wv.ir

معرفی کتاب جایگاه بازاریابی شبکه‌ای در عصر الكترونيك

در اين كتاب با نگاهی ژرف، از نظر علمی، دلايل ظهور و گسترش پديده‌ء بازاريابی شبکه‌ای، جايگاه آن نسبت به تجارت‌های ديگر و ارتباط كيفی آن با دنيای پيرامون، بررسی شده است. به اين منظور، فصل مشترک مهمترين قوانين حاكم بر تجارتهای مدرن و بازاریابی شبکه‌ای طرح و بررسی شده‌اند. همچنين، برخی از مزايای صنعت بازاريابی شبکه‌ای، در بُعد کلان و در سطح ملی، همانند مبارزه با استعمار مدرن، ايجاد بستر فرهنگی مورد نياز جهت رواج روحيه‌ء كارآفرينی و ايجاد اتحاد در سطح ملی، طرح و بررسی می‌گردند.
...ادامه مطلب

لینک تهیه‌ء کتاب:

فروشگاه اینترنتی موج سوم



تصویری: بحث فقهی شرکتهای هرمی

تصویری: شرکتهای هرمی٫ شبهه هرمی و بازاریابی شبکه‌ای

تصویری: چهارچوبهای صحیح بازاریابی شبکه‌ای


                                                                                                                                                                                           
بازدیدها: 11291 ارسال محصولات به روش کوئستی مشاهده در قالب پی دی اف چاپ
میانگین امتیار کاربران: / 13
ضعیفعالی 
شنبه ، 14 اسفند 1389 ، 20:28

امروزه بزرگترین اشتباه کوئسترها عدم تکیهء ۱۰۰٪ بر خرید و دریافت محصولات مصرفی، با قیمتهای واقعی است. در سالهای ۸۱ تا ۸۳ نیز، مشکلاتی مانند قانون منع ورود سکهء طلا به ایران و بنابراین مشکلات ارسال این محصولات به ایران باعث شده بود که بخشی از مجموعه نتواند محصولات خود را، که البته گرانتر از قیمت اصلی خرید کرده بودند، دریافت کند، هر چند که بعضی از لیدرها تمام تلاش خود را برای پیگیری و دریافت محصولات مجموعهء خود می‌نمودند اما باز در نهایت بخش بزرگی از هر مجموعه قادر به دریافت محصولات خود نبود. البته در آن زمان به شدت با این نگرش که "محصول بهانه‌ای بیش نیست و اصل بیزینس و گرفتن پورسانت است" مبارزه می‌نمودیم و نقصان وجود محصول، طبق ادعا های مدیران شرکت کوئست، به گردن دولت می‌افتاد.
البته بعد ها متوجه شدیم که در کل، این استراتژی خود شرکت بوده که به هر نحو ممکن، حتی به قیمت گرفتار کردن اعضای خود به تدریج ارسال محصولات را کاهش دهد و در نهایت روال ارسال آنها را متوقف نماید. شرکت با این استراتژی به این هدف خود رسید:

۱- از ابتدا روال شرکت این بود که هر کسی بعد از انجام خرید خود باید یک درخواست جدا با ایمیل برای شرکت می‌فرستاد و در آن مدارکی مانند کپی ترجمهء شناسنامه – مدارکی که تهیهء آن طول می‌کشید – را همراه با فرم درخواستی برای ارسال محصول خود می‌فرستاد. از نظر قانونی این یک روال غلط است زیرا هر شرکتی موظف است تا به محض فروش هر محصولی، آن را برای خریدار و به آدرس وی ارسال نماید. بنابراین شرکت این کار را به این دلیل انجام می‌داد که در روال ارسال محصول وقفه ایجاد کند و بعضی از افراد به دلیل عدم آشنایی با کامپیوتر یا نداشتن آدرس ایمیل شخصی از پیگیری محصول خود منصرف می‌شدند.

۲- بعد از اینکه ما توانستیم روالی پیاده سازی کنیم که همهء افراد، کم و بیش بعد از خرید خود، ارسال محصول خود را پیگیری کنند، شرکت اعلام کرد به دلیل بالا رفتن تعداد درخواستها، علاوه بر ارسال ایمیل توسط تک تک افراد٫ لیدرها هم باید لیست محصولات مجموعهء خود را توسط ایمیل ارسال و پیگیری نمایند. این کار در ظاهر روال پیگیری و ارسال محصول را ساده تر و سریعتر می‌نمود اما در عمل افراد بیشتری از لیست محصولات که توسط لیدرها تنظیم می‌شد ریزش می‌نمودند.

۳- بعد از مدتی، بخشی از محصولات درخواست شده در هر لیست، ارسال نمی‌شد و وقتی ما دلیل آن را جویا شدیم به ما گفته شد که بعضی از محصولات در انبار موجود نیست و برای دریافت آن باید مدتی صبر کنید تا تولید شوند و به انبار برسند!!! آیا ممکن است شرکتی بتواند محصولی را قبل از آنکه آن را تولید کند، بفروشد و سپس بگوید فعلاً امکان تحویل آن را به شما ندارم!!!!؟

۴- کار شکنیهای فوق کم‌کم افزایش پیدا کرد. در سال ۸۳ در زمان باز شدن دفتر نمایندگی گلدکوئست در تهران به ما گفته شد که محصولات از طریق دفتر تهران تحویل داده خواهد شد و سپس به ما گفته شد که بخش بزرگی از محمولهء محصولات ما به ایران فرستاده شده اما توسط گمرگ ضبط شده. بعد ها فهمیدیم که مثلا اگر به ما گفته بودند که ۱۰ هزار عدد محصول به ایران ارسال شده و در گمرک گیر کرده در واقع فقط ۱۰۰۰ عدد محصول ارسال کرده‌اند که بین صاحبان آن پخش گردید و اصلا ۹۰۰۰ تای بقیه ارسال نشد و کسی از سرنوشت بقیهء محصولات ایرانیها آگاه نیست.

۵- در کل این مدت هرگاه ما از مشکل کم بود محصول و نبود یک روال صحیح برای ارسال آن شکایت می‌کردیم، مدیران شرکت با پاسخ هایی مانند اینکه مشکل از قوانین کشور شما است، ما سعی کردیم که قانوناً وارد ایران شویم اما دولت شما نگذاشت و ... تمام تقصیرها را گردن خود ما و دولت ما می‌انداختند که البته بعدها متوجه شدیم که این استراژی گوئست برای جوابگویی به تمام مشکلات دیگر کوئست، در ایران و تمام کشورهای دیگر نیز هست!

۶- از ابتدای فعالیت ما دو گروه به صورت مجزا در خارج از ایران، وظیفهء حمایت از مجموعهء ایران را داشتند – یعنی قرار بود به ما ایکارت و محصول برسانند – این دو نفر "شاشی کورلا" نمایندهء رسمی وی-تیم در شارجه – امارات متحدهء عربی و "سوزان کمری" صاحب شرکت گلدن پوینت، ساکن دبی بودند. این دو نفر از ابتدا با هم دشمن خونی بودند و نه تنها همیشه از هم بد می‌گفتند بلکه در کار یکدیگر هم اختلال ایجاد می‌کردند و دود این اختلال‌ها همیشه در چشم بچه‌های ایران می‌رفت زیرا عمدهء کار آنها دریافت محصولات درخواست شده از دفتر اصلی شرکت در هنگ کنگ و تحویل آن به لیدرها بود. مثلاً سوزان هرگاه از رسیدن محمولهء محصول به دفتر شارجه خبردار می‌شد، لیدرهایی که درخواست محصول به شاشی داده بودند را شناسایی می‌نمود و بقیهء محصولات مجموعهء آنها را از هنگ کنگ گرفته و نزد خود نگه می‌داشت و دیگر به آنها تحویل نمی‌داد. گاهی هم با کسانی که محصولات را از دبی به ایران می‌آوردند هماهنگ می‌کرد و محموله‌های محصولات در میان راه گم می‎‌شدند!
بعد ها فهمیدم که گذاشتن یک فیلتر بین شرکت اصلی و فعالان در ایران یکی از استراتژیهای کثیف خود شرکت بوده و کوئست با تعیین 2 نماینده برای خود در منطقه و ارجاء همهء درخواستها و شکایات به این ۲ نماینده که بیش از ۷۵٪ وقت و انرژی خود را صرف دعواها و دشمنیها می‌نمودند به عمد یک گلوگاه دیگر در روال ارسال محصولات ایجاد نموده بود.

۷- در نهایت کوئست با معرفی محصولات بی‌ارزشی مانند تورهای مسافرتی یا نوشیدنی‌های انرژی‌زا به قیمت بسیار زیاد، عملاً روال ارسال محصولات خود را متوقف نموده و همزمان با کمال بی‌شرمی شروع به ترویج این ایده کرد که " محصول بهانه‌ای بیش نیست و اصل بیزینس و گرفتن پورسانت است"

و بنابراین مشکل ارسال محصولات خریداری شده برای همیشه حل شد!

 

آمـار

امروز:37
دیروز:380
این ماه:6222
ماه قبل:4431
امسال:10653
مجموع:151047
بیشترین مراجعه در روز:683
بیشترین مراجعه در ماه:9856

آمار کشوری

: آمار 10 کشور اول
  (7292) آمریکا %81.3 آمریکا flag
  (430) روسیه %4.8 روسیه flag
  (186) ‬سوئیس %2.1 ‬سوئیس flag
  (181) اروپا %2.0 اروپا flag
  (154) انگلستان %1.7 انگلستان flag
  (97) کانادا %1.1 کانادا flag
  (90) آلمان %1.0 آلمان flag
  (87) کره جنوبی %<1.0 کره جنوبی flag
  (83) Poland %<1.0 Poland flag
  (67) ایران %<1.0 ایران flag
در کل 8966 بازدید از 50 کشور

مشخصات شما

United States

Unknown Bot
شما IP: 54.226.55.151
Ahadesign تقویت شده توسط Joomla! کلیهء حقوق متعلق به موج سوم ثبت شده در ۱۳۸۹ | شرایط استفاده | حفظ حریم خصوصی