موج سوم

Persian (Iran Islamic)English (United Kingdom)

روزانه

معرفی پک آموزشی ابرنت‌ورکر

آیا می‌تونید بازاریابی شبکه‌ای رو بدون اشاره به درآمدهای مادیش و بدون اشاره به موضوع حذف واسطه‌ها و رسوندن مستقیم محصول به دست مصرف‌کننده هست، تعریف کنید؟
آیا با بزرگ شدن مجموعتون، ریزشش زیاد میشه؟ آیا از لحظه به لحظه بازاریابی شبکه‌ای لذت می‌برید یا آیا ناراضی هستین و آیا در مجموعتون نارضایتی و موج منفی وجود داره؟

< کلیپ معرفی پک آموزشی ابـرنـتـورکــر >
< دریافت نرم‌افزار اندروید >
< اطلاعات بیشتر >

به وب‌سایت موج سوم خوش آمدید

این وب‌سایت٫ سایت شخصی مهراب صدوقیانزاده می‌باشد.

هدف ما ترویج فرهنگ صحیح بازاریابی شبکه‌ای٫ از طریق تشخیص جایگاه آن در دنیای کنونی و شناخت پتانسیلهای آن٫ برای عبور از دروازه های جهان فردا است.

برای دریافت دروس رایگان آموزشی، اخبار و رویدادهای مهم، اینجا عضو شوید...

لطفا با به اشتراک گذاشتن مطالب و لینک‌های این وب‌سایت٫ همچنین با رای دادن و نوشتن نظراتتان راجع به مقاله‌های این سایت٫ ما را برای رسیدن به هدفمان یاری نمایید.

شاخص های سال ۲۰۱۷



امار فروش ۱۰۰ شرکت دارای بیشترین فروش در صنعت بازاریابی شبکه‌ای در سال ۲۰۱۶ که توسط DirectSellingNews در سال ۲۰۱۷ منتشر شده است. .

فروشگاه اینترنتی موج سوم



فروشگاه اینترنتی موج سوم، جهت دسترسی آسان، مطمئن و سریع به دانش موجود، در زمینه‌ی بازاریابی شبکه‌ای، تاسیس شده است.
محصول اصلی این فروشگاه، خدمات آموزشی، شامل کتاب‌ها و محصولات صوتی و تصویری مختلف، یا در زمینه‌ی بازاریابی شبکه‌ای به صورت تخصصی و یا محصولات مرتبط به این صنعت می‌باشد.

آدرس فروشگاه:

http://shop.3wv.ir

معرفی کتاب جایگاه بازاریابی شبکه‌ای در عصر الكترونيك

در اين كتاب با نگاهی ژرف، از نظر علمی، دلايل ظهور و گسترش پديده‌ء بازاريابی شبکه‌ای، جايگاه آن نسبت به تجارت‌های ديگر و ارتباط كيفی آن با دنيای پيرامون، بررسی شده است. به اين منظور، فصل مشترک مهمترين قوانين حاكم بر تجارتهای مدرن و بازاریابی شبکه‌ای طرح و بررسی شده‌اند. همچنين، برخی از مزايای صنعت بازاريابی شبکه‌ای، در بُعد کلان و در سطح ملی، همانند مبارزه با استعمار مدرن، ايجاد بستر فرهنگی مورد نياز جهت رواج روحيه‌ء كارآفرينی و ايجاد اتحاد در سطح ملی، طرح و بررسی می‌گردند.
...ادامه مطلب

لینک تهیه‌ء کتاب:

فروشگاه اینترنتی موج سوم



تصویری: بحث فقهی شرکتهای هرمی

تصویری: شرکتهای هرمی٫ شبهه هرمی و بازاریابی شبکه‌ای

تصویری: چهارچوبهای صحیح بازاریابی شبکه‌ای


                                                                                                                                                                                           
بازدیدها: 9145 مدیریت به روش کوئستی مشاهده در قالب پی دی اف چاپ
میانگین امتیار کاربران: / 8
ضعیفعالی 
يكشنبه ، 15 اسفند 1389 ، 15:00

کوئست نه تنها در زمینهء بازاریابی شبکه‌ای سرآمد شرکتهای نتورک است، در زمینهء مدیریت بحران و خدمات رسانی به مشتریان خود نیز، شیوه‌های مفید و نوینی را ارائه داده!!!

جمع آوری و دسته بندی مشکلات کوئست در ایران چند روز طول کشید اما انتقال آن به مدیران کوئست چندین سال به طول انجامید. بین سالهای ۸۴ و ۸۵ که در دبی بودم در چند نوبت با بعضی از مدیران کوئست که به دبی آمدند مانند Kurt, Jr Mayer، Pathman و Bernhard Mayer جدا جدا و با فاصله های زمانی، دیدارهایی داشتم. در ابتدا کاستیها و مشکلات اصلی کوئست را برای آنها بازگو می‌نمودم و این روال در هر بار دیدار تکرار می‌شد و البته که هیچ فایده ای نداشت. البته تقریبا همهء مدیران حداقل در آن زمان یکبار به دبی آمدند اما امکان دیدار آنها فراهم نشد. البته این استراتژی کلی کوئست برای برخورد با مشکلات بود. به صورت خلاصه این استراتژی آنها به این صورت بود:

۱- مدیران شرکت به صورت جدا جدا یا دو نفر دو نفر سفر می‌کردند.

۲- اکثر اوقات وقت ملاقات نمی‌دادند و یا نهایتا در انتهای شب یا قبل از به فرودگاه رفتن آنها ۱۵ تا ۳۰ دقیقه فرصتی پیدا می‌شد تا آنها را ملاقات نمود زیرا اغلب در حال برگزاری جلسات مهم با مراجع قانونی و شیوخ دبی بودند – البته به گفتهء خودشان - !

۳- هرگاه مشکلی را با هر مدیری مطرح می‌کردیم، ابتدا اظهار بی‌اطلاعی می‌نمود و بعد از یادداشت آن از ما درخواست یک زمان شش ماهه تا یک ساله می‌نمود تا مشکل را بررسی و حل نماید.

۴- در صورتیکه می‌گفتیم این مشکلات را قبلا مطرح کرده ایم:
  a. اگر می‌گفتیم لیدرهای دیگر یا بالاسریهای ما این مشکلات را با شما مطرح نوده اند، کاملاً تکذیب نموده و اظهار بی اطلاعی می‌نمودند.
  b. اگر می‌گفتیم که این مشکلات را با نمایندگان آنها یعنی سوزان و ساشی مطرح کردیم می‌گفتند که حتما چون سرشان شلوغ بوده یا به مدیران دسترسی نداشتند، نتوانستند مشکلات را منتقل کنند.
  c. اگر می‌گفتیم که این مشکلات را با فلان مدیر در چند ماه قبل مطرح کرده ایم یکی از این جوابها را می‌گرفتیم:
    i. فلان مدیر، مسئول این قضیه نیست و شما به اشتباه به ایشان این مشکلات را منتقل نموده‌اید. مسئول رسیدگی به این مشکل من هستم یا فلانی است و تا 6 ماه بعد ... . معمولا به دو روش مسائل را از سر خود باز می‌کردند. یا می‌گفتند که تقسیم بندی ما به این صورت است که هر مدیری مسئول چند کشور خاص است و آن مدیر مسئول خاور میانه نبوده یا اینکه می‌گفتند مدیر مالی با مدیر حقوقی با مدیر محصولات متفاوت هستند و شما با مدیر اشتباه مسائل را مطرح کرده اید.
    ii. حتما فلان مدیر به دلیل مشغلهء زیاد نتوانسته این مشکل را به من / یا به شخص مربوطه منتقل کند. من حتما پی گیری می‌کنم. البته در اکثر اوقات در این حالت ما شاهد چند تماس بین المللی طولانی مدت بین آن مدیر و دیگر مدیران یا دفتر هنگ کنگ، به زبان آلمانی یا مالزیایی بودیم و ما فکر می‌کردیم که مسائل ما از همان زمان در حال پیگیری شدن است.


۵- در صورتیکه مشکلات ما راجع به نوع، کیفیت یا ارسال محصولات می‌شد برای ما توضیح می‌دادند که چرا این مشکلات ناشی از خلاء قانونی در ایران است و در نهایت تقصیرها به گردن خود ما می‌افتاد.

با این استراتژی کوئست می‌توانست هر لیدر را بین ۶ ماه تا یک سال و نیم معطل کند و بازی دهد که البته کل عمر مفید یک لیدر در مجموعهء کوئست غالبا همین حدود بود و بعد از آن یا لیدرها به دلیل فشار کاری و قانونی از مجموعه جدا می‌شدند یا اغلب به دریافت پورسانتها پرداخته و دیگر کاری به مابقی مسائل نداشتند. بنابراین افراد و لیدرهای جدید جایگزین شده و با همان مشکلات به مدیران مراجعه می‌نمودند و طبق همان روال آورده شده در بالا اداره می‌شدند.

 

آمـار

امروز:39
دیروز:380
این ماه:6224
ماه قبل:4431
امسال:10655
مجموع:151049
بیشترین مراجعه در روز:683
بیشترین مراجعه در ماه:9856

آمار کشوری

: آمار 10 کشور اول
  (7293) آمریکا %81.3 آمریکا flag
  (430) روسیه %4.8 روسیه flag
  (185) ‬سوئیس %2.1 ‬سوئیس flag
  (181) اروپا %2.0 اروپا flag
  (154) انگلستان %1.7 انگلستان flag
  (97) کانادا %1.1 کانادا flag
  (90) آلمان %1.0 آلمان flag
  (87) کره جنوبی %<1.0 کره جنوبی flag
  (83) Poland %<1.0 Poland flag
  (67) ایران %<1.0 ایران flag
در کل 8966 بازدید از 50 کشور

مشخصات شما

United States

Unknown Bot
شما IP: 54.226.55.151
Ahadesign تقویت شده توسط Joomla! کلیهء حقوق متعلق به موج سوم ثبت شده در ۱۳۸۹ | شرایط استفاده | حفظ حریم خصوصی