موج سوم

Persian (Iran Islamic)English (United Kingdom)
خانه مستندات مقاله‌ها شرکت هرمی کیو نت تغییر نام برند به بهانهء جهانی شدن

روزانه

معرفی پک آموزشی ابرنت‌ورکر

آیا می‌تونید بازاریابی شبکه‌ای رو بدون اشاره به درآمدهای مادیش و بدون اشاره به موضوع حذف واسطه‌ها و رسوندن مستقیم محصول به دست مصرف‌کننده هست، تعریف کنید؟
آیا با بزرگ شدن مجموعتون، ریزشش زیاد میشه؟ آیا از لحظه به لحظه بازاریابی شبکه‌ای لذت می‌برید یا آیا ناراضی هستین و آیا در مجموعتون نارضایتی و موج منفی وجود داره؟

< کلیپ معرفی پک آموزشی ابـرنـتـورکــر >
< دریافت نرم‌افزار اندروید >
< اطلاعات بیشتر >

به وب‌سایت موج سوم خوش آمدید

این وب‌سایت٫ سایت شخصی مهراب صدوقیانزاده می‌باشد.

هدف ما ترویج فرهنگ صحیح بازاریابی شبکه‌ای٫ از طریق تشخیص جایگاه آن در دنیای کنونی و شناخت پتانسیلهای آن٫ برای عبور از دروازه های جهان فردا است.

برای دریافت دروس رایگان آموزشی، اخبار و رویدادهای مهم، اینجا عضو شوید...

لطفا با به اشتراک گذاشتن مطالب و لینک‌های این وب‌سایت٫ همچنین با رای دادن و نوشتن نظراتتان راجع به مقاله‌های این سایت٫ ما را برای رسیدن به هدفمان یاری نمایید.

شاخص های سال ۲۰۱۷



امار فروش ۱۰۰ شرکت دارای بیشترین فروش در صنعت بازاریابی شبکه‌ای در سال ۲۰۱۶ که توسط DirectSellingNews در سال ۲۰۱۷ منتشر شده است. .

فروشگاه اینترنتی موج سوم



فروشگاه اینترنتی موج سوم، جهت دسترسی آسان، مطمئن و سریع به دانش موجود، در زمینه‌ی بازاریابی شبکه‌ای، تاسیس شده است.
محصول اصلی این فروشگاه، خدمات آموزشی، شامل کتاب‌ها و محصولات صوتی و تصویری مختلف، یا در زمینه‌ی بازاریابی شبکه‌ای به صورت تخصصی و یا محصولات مرتبط به این صنعت می‌باشد.

آدرس فروشگاه:

http://shop.3wv.ir

معرفی کتاب جایگاه بازاریابی شبکه‌ای در عصر الكترونيك

در اين كتاب با نگاهی ژرف، از نظر علمی، دلايل ظهور و گسترش پديده‌ء بازاريابی شبکه‌ای، جايگاه آن نسبت به تجارت‌های ديگر و ارتباط كيفی آن با دنيای پيرامون، بررسی شده است. به اين منظور، فصل مشترک مهمترين قوانين حاكم بر تجارتهای مدرن و بازاریابی شبکه‌ای طرح و بررسی شده‌اند. همچنين، برخی از مزايای صنعت بازاريابی شبکه‌ای، در بُعد کلان و در سطح ملی، همانند مبارزه با استعمار مدرن، ايجاد بستر فرهنگی مورد نياز جهت رواج روحيه‌ء كارآفرينی و ايجاد اتحاد در سطح ملی، طرح و بررسی می‌گردند.
...ادامه مطلب

لینک تهیه‌ء کتاب:

فروشگاه اینترنتی موج سوم



تصویری: بحث فقهی شرکتهای هرمی

تصویری: شرکتهای هرمی٫ شبهه هرمی و بازاریابی شبکه‌ای

تصویری: چهارچوبهای صحیح بازاریابی شبکه‌ای


                                                                                                                                                                                           
بازدیدها: 8135 تغییر نام برند به بهانهء جهانی شدن مشاهده در قالب پی دی اف چاپ
میانگین امتیار کاربران: / 8
ضعیفعالی 
چهارشنبه ، 27 بهمن 1389 ، 19:36

بعضی از شرکت‌ها به بهانه‌های مختلف، مثلا گسترش حیطه تجارت، رشد در حد جهانی یا ... اسم، نام تجاری یا هویت خود را در طول زمان یک یا چند بار عوض می‌کنند. آیا عوض کردن نام تجاری شرکت به نفعش می‌باشد یا به ضررش؟

یکی از فعالیت‌های اصلی هر شرکتی در کل طول دوران حیات و فعالیت خود، برند سازی و یا به زبان ساده معروف کردن خود می‌باشد. که البته هزینهء بسیار سنگینی دارد تا بتواند محصولات خود را به قیمت گرانتری و به مشتری‌های بیشتری بفروشد. درواقع برند یک شرکت به منزلهء ویترین اصلی و درگاه فروش آن شرکت می‌باشد زیرا مُعرف هر شرکتی برند آن شرکت است همانطور که افراد را با نام آنها می‌شناسیم، شرکتها را هم با برندهایشان می‌شناسیم. بنابراین عوض کردن برند یک شرکت به این معنی است که تمام زحمات و سوابق آن شرکت پاک خواهد شد و آن شرکت باید از اول فعالیت خود را آغاز کند، خود را به مردم معرفی کند و مجدداً برای خود اعتبار کسب کند. شخصی را در نظر بگیرید که 70 سال سن دارد، دارای چند مدرک دکترا است، چندین کتاب نوشته، چندین شرکت تجاری موفق راه انداخته و بسیار ثروتمند است. اگر این شخص به هر دلیلی مجبور شود نام، ظاهر و هویت خود را تغییر دهد چه اتفاقی برای او خواهد افتاد؟ آیا به نظر شما این شخص حاضر است داوطلبانه هویت خود را پاک کند؟ اصلا به نظر شما این شخص یا هر شخص دیگری در چه شرایطی حاضر یا مجبور می شود که هویت خود را عوض کند؟

یکی از نشانه‌های شناخت یک شرکت هرمی، عوض شدن هویت حقوقی آن به صورت متوالی در طول زمان می‌باشد. گاهی یک شرکتی با حفظ پلن و محصول در طی چند سال چند بار، برند خود را عوض می‌کند و گاهی نیز عده‌ای در طول چند سال، چند بار چند طرح هرمی مختلف را ایجاد و سپس تعطیل می‌کنند. به عنوان مثال برای مورد اول می‌توان از شرکت کوئست نام برد که کار خود را با نام گلدکوئست آغاز نمود، سپس به کوئست اینترنشنال تغییر نام داد، سپس کوئست نت و در آخر هم کیو نت و در این میان نیز از نام‌های فرعی مانند گیتا، آمزکوا، وکیشن، کیو تل و ... هم استفاده نمود. برای مورد دوم نیز می‌توان به مؤسسین شرکت ای.وی.یو EVU اشاره کرد که پس از مدتی آن را تعطیل و سوئیس کش را آغاز نمودند و بعد از تعطیل شدن آن، شرکت seanet را تأسیس نمودند.

شرکت کوئست نت را در نظر بگیرید که در سال‌های قبل میلیون‌ها دلار صرف تبلیغات در جام جهانی به عنوان یکی از اسپانسرهای تیم ملی فوتبال برزیل نمود و سپس برند خود را به Qnet تغییر داد. این اتفاق فقط به این دلیل روی می‌دهد که برند کوئست نت به دلیل بدنامی بین مشتری‌های خود، ارزش خود را از دست داده و به زبان ساده اکثر مردم تنها با شنیدن نام کوئست نت از پرزنت شدن یا خرید محصول طفره می‌روند و بنابراین کوئست نت مجبور می‌شود برند خود را که میلیون‌ها دلار خرج آن کرده دور بی‌ّاندازد و یک برند جدید ایجاد کند.

 

آمـار

امروز:156
دیروز:339
این ماه:7153
ماه قبل:4431
امسال:11584
مجموع:151978
بیشترین مراجعه در روز:683
بیشترین مراجعه در ماه:9856

آمار کشوری

: آمار 10 کشور اول
  (7618) آمریکا %81.1 آمریکا flag
  (456) روسیه %4.9 روسیه flag
  (195) ‬سوئیس %2.1 ‬سوئیس flag
  (186) اروپا %2.0 اروپا flag
  (153) انگلستان %1.6 انگلستان flag
  (107) کانادا %1.1 کانادا flag
  (93) Poland %<1.0 Poland flag
  (87) آلمان %<1.0 آلمان flag
  (87) کره جنوبی %<1.0 کره جنوبی flag
  (66) ایران %<1.0 ایران flag
در کل 9389 بازدید از 50 کشور

مشخصات شما

United States

Unknown Bot
شما IP: 54.167.83.233
Ahadesign تقویت شده توسط Joomla! کلیهء حقوق متعلق به موج سوم ثبت شده در ۱۳۸۹ | شرایط استفاده | حفظ حریم خصوصی