موج سوم

Persian (Iran Islamic)English (United Kingdom)

روزانه

معرفی پک آموزشی ابرنت‌ورکر

آیا می‌تونید بازاریابی شبکه‌ای رو بدون اشاره به درآمدهای مادیش و بدون اشاره به موضوع حذف واسطه‌ها و رسوندن مستقیم محصول به دست مصرف‌کننده هست، تعریف کنید؟
آیا با بزرگ شدن مجموعتون، ریزشش زیاد میشه؟ آیا از لحظه به لحظه بازاریابی شبکه‌ای لذت می‌برید یا آیا ناراضی هستین و آیا در مجموعتون نارضایتی و موج منفی وجود داره؟

< کلیپ معرفی پک آموزشی ابـرنـتـورکــر >
< دریافت نرم‌افزار اندروید >
< اطلاعات بیشتر >

به وب‌سایت موج سوم خوش آمدید

این وب‌سایت٫ سایت شخصی مهراب صدوقیانزاده می‌باشد.

هدف ما ترویج فرهنگ صحیح بازاریابی شبکه‌ای٫ از طریق تشخیص جایگاه آن در دنیای کنونی و شناخت پتانسیلهای آن٫ برای عبور از دروازه های جهان فردا است.

برای دریافت دروس رایگان آموزشی، اخبار و رویدادهای مهم، اینجا عضو شوید...

لطفا با به اشتراک گذاشتن مطالب و لینک‌های این وب‌سایت٫ همچنین با رای دادن و نوشتن نظراتتان راجع به مقاله‌های این سایت٫ ما را برای رسیدن به هدفمان یاری نمایید.

شاخص های سال ۲۰۱۷



امار فروش ۱۰۰ شرکت دارای بیشترین فروش در صنعت بازاریابی شبکه‌ای در سال ۲۰۱۶ که توسط DirectSellingNews در سال ۲۰۱۷ منتشر شده است. .

فروشگاه اینترنتی موج سوم



فروشگاه اینترنتی موج سوم، جهت دسترسی آسان، مطمئن و سریع به دانش موجود، در زمینه‌ی بازاریابی شبکه‌ای، تاسیس شده است.
محصول اصلی این فروشگاه، خدمات آموزشی، شامل کتاب‌ها و محصولات صوتی و تصویری مختلف، یا در زمینه‌ی بازاریابی شبکه‌ای به صورت تخصصی و یا محصولات مرتبط به این صنعت می‌باشد.

آدرس فروشگاه:

http://shop.3wv.ir

معرفی کتاب جایگاه بازاریابی شبکه‌ای در عصر الكترونيك

در اين كتاب با نگاهی ژرف، از نظر علمی، دلايل ظهور و گسترش پديده‌ء بازاريابی شبکه‌ای، جايگاه آن نسبت به تجارت‌های ديگر و ارتباط كيفی آن با دنيای پيرامون، بررسی شده است. به اين منظور، فصل مشترک مهمترين قوانين حاكم بر تجارتهای مدرن و بازاریابی شبکه‌ای طرح و بررسی شده‌اند. همچنين، برخی از مزايای صنعت بازاريابی شبکه‌ای، در بُعد کلان و در سطح ملی، همانند مبارزه با استعمار مدرن، ايجاد بستر فرهنگی مورد نياز جهت رواج روحيه‌ء كارآفرينی و ايجاد اتحاد در سطح ملی، طرح و بررسی می‌گردند.
...ادامه مطلب

لینک تهیه‌ء کتاب:

فروشگاه اینترنتی موج سوم



تصویری: بحث فقهی شرکتهای هرمی

تصویری: شرکتهای هرمی٫ شبهه هرمی و بازاریابی شبکه‌ای

تصویری: چهارچوبهای صحیح بازاریابی شبکه‌ای


                                                                                                                                                                                           
بازدیدها: 2371 فروش یا شبکه‌سازی مشاهده در قالب پی دی اف چاپ
میانگین امتیار کاربران: / 8
ضعیفعالی 
دوشنبه ، 15 خرداد 1396 ، 00:00

عبارت “بازاریابی شبکه‌ای چیز جدیدی نیست، بیشتر از ۵۰ سال است که…” عبارتی آشناست که با لحنی بسیار دوستانه، بر تفاوت این روش بازاریابی با روش‌های معمول تأکید دارد. بسیاری از افراد فعال در این زمینه،‌ با این شعار که این نوع تجارت، تجارت نوینی است و بنابراین به چهارچوب‌های جدید ذهنی نیاز دارد،‌ افراد را دعوت می‌کنند تا بدون تفحس و تفکر،‌ راه‌کارها و استراتژی‌های پیشنهادی آن‌ها را پذیرفته و به کار گیرند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن،‌ به بیشترین موفقیت‌ها دست‌یابند.
البته در دههء گذشته این شیوهء نوین کاری، به این‌صورت هیجانی معرفی می‌شد که شما فقط با ورود به این تجارت و معرفی چند نفر (کم‌تر از تعدا انگشتان یک دست) به زودی به درآمدهای نجومی و زندگی رویایی خواهید رسید. اما با گذشت بیش از ده سال و نمایان شدن تناقض‌ها بین ادعاها و نتیجه‌ها، باز متفکرین و استراتژیست‌های این شیوه که مبتنی بر ساختن شبکهء انسانی است، با صدور دستورالعمل‌های جدید، باز تاکید بر پیروی کورکورانه دارند با این تفاوت که ادعا دارند این روش سود ده،‌ در ۶ ماه اول درآمدی ایجاد نخواهد کرد و درصورت پیروی ۱۰۰ درصد و ساختن شبکهء انسانی، بعد از ۶ ماه به درآمدهایی خواهند رسید! البته باز در این‌باره نیز بین علما اختلاف وجود دارد! بعضی وعدهء ۶ ماه فعالیت تمام‌وقت را می‌دهند و در مقابل وعدهء سود و درآمد بعد از ۶ ماه. بعضی دیگر حرف از ۲ سال می‌زنند و عده‌ای هم که می‌خواهند کار از محکم‌کاری عیب نکند، معتقد هستند که این وعده‌ها در ۵ سال تحقق پیدا خواهد کرد! اما آیا این عده حاضر هستند که به نتیجهء فعالیت خود و تأثیری که در خانواده و دوستان خود و همچنین در اجتماع ایجاد می‌کنند نگاهی انداخته و آیا حاضرند که اثر غیرسازندهء خود در کشور و اجتماع را ببینند یا اینکه فقط با پافشاری بر روی بهاهایی که ظرف چند سال گذشته پرداخت کرده‌اند، اصرار دارند که زودتر به درآمد بیشتر و بالاتری برسند؟!
در یک کلام، این استراتژی، استراتژی رسیدن به کامیابی و خوشبختی در آینده، نام دارد. آینده‌ای نه چندان نزدیک و واقعی. یکی ا نکات جالب این استراتژی، ۱۰۰ درصد کاربردی بودن و عملی بودن آن است. به این معنی که از روز اول، به همهء جویندگان ثروت گفته می‌شود که اگر این استراتژی را ۱۰۰ درصد اجرا کنند، بی برو برگرد، به درآمدهای رویایی وعده داده شده خواهند رسید و بنابراین، اگر احیانا کسی بعد از ۶ ماه،‌۲ یا ۵ سال به وعده‌های داده شده نرسید، به این معنی است که احتمالا با بی‌عرضه‌گی، نتوانسته وظایف خود را درست انجام دهد و بنابراین محکوم به شکست است! اما خبر بد اینجاست که حتی اگر از محاسبات ریاضی و واقعی مبنی بر حداقل نرخ ۹۵ درصدی شکست این روش، چشم پوشی کنیم، باز طبق آمار واقعی، بیشتر از ۹۷ درصد از بازاریابان شبکه‌ای، در این روش بازنده می‌شوند، به این معنی که نه تنها به رویاها و آرزوهای خود نمی‌رسند بلکه غالبا با پرداخت هزینه‌های سنگین، از بازاریابی شبکه‌ای خداحافظی می‌کنند.
البته زمانی‌که از طریق محاسبات و علم ریاضی با پیشگامان و استراتژیست‌های “روش فروش آینده یا کسب درآمد در آینده“ صحبت می‌کنیم، با کوبیدن سر خود در زیر برف، مواجه می‌شویم و زمانی‌که آمار واقعی ۱۰ سال گذشتهء ایران را مطرح می‌کنیم، با خون‌سردی و بی‌رحمی تمام، جملاتی از این‌ جنس خواهیم شنید که “این که آمار جهانی این صنعت هست و درستش همینه!“

اما آیا راهی غیر از این نیست؟ آیا بازاریابی شبکه‌ای راهی برای فراهم کردن زمینهء شکست برای ۹۵ درصد از افراد فعال است تا عدهء کمی به درآمد برسند؟ آیا بیشتر از ۵۰ سال است که در دنیا، همهء کشورهای توسعه‌یافته و یا در حال توسعه، پذیرفته‌اند که باید ۹۵ درصد مردمشان، طعم شکست را در این صنعت تجربه کنند؟

یا داستان حکایت دیگری دارد؟ برگردیم به عبارت آشنای “بازاریابی شبکه‌ای چیز جدیدی نیست“ درگذشته‌ای نه چندان دور، عبارت “به زودی ۵۰ درصد تجارت جهان از این روش انجام خواهد شد” نیز در ادامهء عبارت فوق گفته می‌شد. آیا تا به حال این عبارت را به کار برده‌اید و یا شنیده‌اید؟ این عبارت به چه مفهومی است؟

این عبارت به سادگی بیان‌گر این مطلب است که بازاریابی شبکه‌ای چیزی جدای از تجارت نیست. همان تجارتی که بیشتر از ۵ هزار سال قدمت دارد و همان تجارتی که روزگاری در کوچه و بازار انجام می‌پذیرفت و امروزه قبای تجارت الکترونیک را بر تن کرده است. همان تجارتی که در آن خریدار و فروشنده حرف اول و آخر را در معامله می‌زنند و خبری از وعده‌های عجیب و سودهای نجومی نیست. در حقیقت این عبارت بیان می‌کند که بازاریابی شبکه‌ای صرفا یکی از روش‌های بازاریابی است و می‌توان به راحتی ار طریق این روش، به بازاریابی و فروش پرداخت و از مزایای این صنعت نیز بهره‌مند شد.

در این استراتژی که نام آن را “روش کسب درآمد از هم‌اکنون “ می‌گذاریم، یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای شرکتی است همانند همهء شرکت‌های نوین دیگر، و صرفا بخش فروش خود را برون‌سپاری نموده است. بازاریابان شبکه‌ای هم، بازاریابانی هستند که مبادرت به فروش کالاهای شرکت خود می‌نمایند، البته بدون دادن وعده‌های عجیب! به این معنی که یک سیب را به دلیل سیب بودنش می‌فروشند و خریدار هم آن را به دلیل سیب بودنش می‌خرد. نه این‌که آن سیب را به دلیل معرفی و ورود به یک طرح درآمدزایی و فرصت شغلی بفروشند و خریدار هم سیبی بخرد تا وارد بازی کسب درآمد رویایی شود.

در این روش، بازاریابی شبکه‌ای هیچ تفاوتی با تجارت‌های موجود نخواهد داشت بنابراین‌ نیاز به قوانین جدید، زیرساخت‌های جدید، ادارات دولتی و نظارت‌های جدید نخواهد بود. زیرا همهء زیرساخت‌های مورد نیاز، قبلا برای تجارت الکترونیک طراحی و ایجاد شده است. از سوی دیگر، نیازی به دادن وعده‌های پوچ در آینده‌ای مه‌آلود نخواهد بود زیرا به‌سادگی می‌توان به افراد چنین گفت که شما مانند هر فروشندهء دیگری، می‌توانید فروش خود را از همین امروز شروع کنید و از همین امروز به درآمدی شاید کم اما ۱۰۰ درصد واقعی و حلال برسید و می‌توانید با بالابردن فروش خود، درآمد خود را افزایش دهید و سپس با تربیت چند فروشنده، باز درآمد بیشتری داشته باشید.

در این روش، نه‌تنها در سطح خرد و کلان، آسیبی به اجتماع وارد نمی‌شود،‌ نه‌تنها دوستی‌ها از هم نمی‌پاشند، نه‌تنها هیچ کس طعم شکست در بازاریابی شبکه‌ای را نمی‌چشد، نه‌تنها نیازی به خراب کردن پل‌های پشت سر نیست، نه‌تنها نیازی به کار تمام‌وقت نیست، بلکه افراد می‌توانند با استفاده از شیوه‌های عرف فروش، به درآمدهای خوبی برسند و به دلیل وجود حمایت تیم فروشندهء شرکت، در همان هفته‌های اول، به کسب درآمد برسند.

بنابراین خط فصل این دو روش، یعنی “روش فروش آینده یا کسب درآمد در آینده“ و “ روش کسب درآمد از هم‌اکنون “ صرفا دلیل خرید و فروش آن مال‌التجاره می‌باشد. اگر هر دلیلی غیر از نیاز به آن مال‌التجاره، سبب به وقوع پیوستن آن معامله باشد، “روش فروش آینده “ اتفاق افتاده. چه به بهانهء رسیدن به قصر علی بابا در آیندهء نزدیک و چه به بهانهء رسیدن به درآمد ۵۰۰ هزار تومن در ماه، بعد از ۵ سال تلاش بی‌وقفه!

 

در یک کلام، فروشی در بازاریابی شبکه‌ای فروش واقعی محسوب می‌گردد که در آن فقط به مزایای استفاده از محصول اشاره شود و به هیچ عنوان، حرفی از طرح درآمدزایی و یا جذب بازاریاب و غیره به میان نیاید.

 

  برای دریافت دروس رایگان  
  اینجا عضو شوید...  

منوی کاربران

آمـار

امروز:156
دیروز:339
این ماه:7153
ماه قبل:4431
امسال:11584
مجموع:151978
بیشترین مراجعه در روز:683
بیشترین مراجعه در ماه:9856

آمار کشوری

: آمار 10 کشور اول
  (7618) آمریکا %81.1 آمریکا flag
  (456) روسیه %4.9 روسیه flag
  (195) ‬سوئیس %2.1 ‬سوئیس flag
  (186) اروپا %2.0 اروپا flag
  (153) انگلستان %1.6 انگلستان flag
  (107) کانادا %1.1 کانادا flag
  (93) Poland %<1.0 Poland flag
  (87) آلمان %<1.0 آلمان flag
  (87) کره جنوبی %<1.0 کره جنوبی flag
  (66) ایران %<1.0 ایران flag
در کل 9389 بازدید از 50 کشور

مشخصات شما

United States

Unknown Bot
شما IP: 54.167.83.233
Ahadesign تقویت شده توسط Joomla! کلیهء حقوق متعلق به موج سوم ثبت شده در ۱۳۸۹ | شرایط استفاده | حفظ حریم خصوصی